Податкові розслідування проводяться податковими органами для перевірки дотримання платником податків податкового законодавства та нормативних актів. Метою податкового розслідування є визначення того, чи платник податків правильно повідомив про свої доходи, відрахування та іншу пов’язану з податками інформацію та сплатив відповідну суму податку.
Бухгалтери в Capital Accountants відіграють важливу роль під час податкових перевірок у своїх клієнтів, перевіряючи фінансову документацію та гарантуючи повне дотримання ними податкового законодавства та правил.
Ось деякі кроки, які зазвичай виконують бухгалтери під час податкового розслідування:
- Проведення первинної перевірки фінансової документації клієнта
- Спілкування з податковими органами
- Збір додаткової інформації
- Аналіз фінансових даних
- Підготовка відповідей до податкових органів
- Допомога в переговорах
- Запровадження заходів відповідності